Snart studenten!

Hejsan bloggen och alla läsare, snart tar jag studenten !
Känns helt sinnessjukt, ja som tycker att ja nyss gick på friggeskolan och aktade mig i korridoren för dom stora 9orna och tyckte dom som gick på gymnasiet var UR gamla, nästan pensionärer...
Och nu är det min tur, jag är vuxen? eller... haha !
På torsdag ska jag iväg och göra naglar, längtar jätte mycket !
Och efter det ska ja få håret inskärt, som säkert alla vet har jag hårförlängning.
Men inte fått den inkippt riktigt, stort tack till Madeleine Ström som ska ta sig tid till att hjälpa mig.
Var iväg en sväng på secondhand idag, blev två svarta klänningar, ett randigt linne och en randig tshirt i sailor stil, och en söt stickad väst/kortärmad bolero.. allt för 130 kr !
Det är ju skita bra... hihi!
Senare i eftermiddag far jag och älskling vidare till Bergsjö, myspys!
För hoppningsvist kommer det en hög med paket på posten , spännande..
Får lägga upp bilder sen ;)  även på secondhand fynden !
Ska ju fixa naglarna på Torsdag, kanske något sånthär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0