15/02-2011

Idag tänkte jag bjuda på lite bilder på saker jag har pysslat ihop.
Det är faktiskt så att jag ofta på min fritid spenderar mycket av min tid på att pyssla, det kan vara sy, scrapbooka, göra smycken och massa mer.
Har tänkt att jag ska försöka komma ihåg att visa er det senaste jag gjort, just nu har ja ingen kamera så ni får vänta lite till.
Men kan ge er ett litet smakprov på vad nästa inlägg kommer att handla om.
- Hur man syr in vida jeans.
- Hur man färglägger med Promarker pennor.

I slutet av veckan här, närmare bestämt på fredag.. ska jag ÄNTLIGEN tattuera mig igen, ska bli ruskigt kul och jag längtar väldigt mycket.
Bilder på det kommer självklart.


Kommentarer
Postat av: amanda

du är så duktig lisa! :D <3

2011-02-15 @ 19:29:10
URL: http://otsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0